اسرا_نویس

خرید بک لینک

امکانات وب

من یک دخترم ...احساس دارم ...با تلنگری از هم می پاشم...با حرفهای عاشقانه ازنو شروع به شکوفه زدن میکنم..گلهای بهاری وجودم با عشق روز به روز پر بار تر میشود....این گلها ثمره ی عشق وجودم است..با یک دعوا گلبرگهای درونم پژمرده میشوند..با یک بوسه غنچه هایم می شکافند... دختریعنی عشق..یعنی احساس...یعنی....دقیق یعنی چی؟؟ دختر یعنی بهشت...آهای آقا پسر میدونی چیه؟؟ درسته شاید از نظر نیروی بدنی ازم قویتر باشی ..ولی من تو احساس شکستت میدم...احساس من یه حس ساده نیست...وقتی به بهشت وجودم قدم میگذاری و احساسم را مال خودت میکنی..حق نداری به سادگی احساسم را ازم بگیری باید تاوان پس بدهی.... اسرا_نویس...

ما را در سایت اسرا_نویس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: چهارشنبه 7 تير 1396 ساعت: 15:45

صفحه بندی